sâmbătă, 12 aprilie 2008

REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII com. Cornesti, sat Cornesti, jud. Dambovita


Informaţii generale
Ţara: România
Numărul Anunţului/Contractului: rou:spn:61844
Data publicării: Aug 20, 2008
Termen limită: Sep 10, 2008
Cumparator: COMUNA CORNESTI (PRIMARIA)
Limba de publicare a anunţului: Română
Informaţii de Contact
Adresa: Serban Liliana
comuna CORNESTI, sat CORNESTI
Cornesti 137150
România
Telefon: 0245 241654
Fax: 0245 241654
E-mail: Faceţi clic aici
Bunuri, lucrări, servicii


Lucrări de construcţii de şcoli gimnaziale

Textul original
view in:

Anunt de participare numarul 61844/19.08.2008
ANUNT DE PARTICIPARE
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORNESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: comuna CORNESTI, sat CORNESTI , Localitatea: Cornesti , Cod postal: 137150 , Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA PETRE , Tel. 0245 241654 , In atentia: Serban Liliana , Email: primaria.cornesti@yahoo.com , Fax: 0245 241654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII com. Cornesti, sat Cornesti, jud. Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Cornesti, com.Cornesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII com. Cornesti, sat Cornesti, jud. Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Scoala gimnaziala
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII com. Cornesti, sat Cornesti, jud. Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: 432,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
garantie de participare max. 2 % din val. estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse de la bugetul de stat legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului de excutie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: prezentare formulare A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent
Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: completare formular B
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare) - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Solicitat X
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca se solicita se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Solicitat X
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca se solicita, se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la: Exemplu: Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari în ultimii 3 ani în cazul lucrarilor Solicitat X Nesolicitat ? Se precizeaza completarea formularului C1/C2/C3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 13:00
Locul: sediul primarie Cornesti, jud Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imiterniciti de catre operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravropoleos, nr 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Tel. 0213104642 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cornesti
Adresa postala: Com Cornesti, jud Dambovita , Localitatea: Cornesti , Cod postal: 137150 , Romania, Tel. 0245-241254 , Email: cornesti@cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2008 16:55

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu