joi, 14 ianuarie 2010

VIDEO CUTREMURĂTOR! CRIMA LA MORENI

Dupa ce a injunghiat-o de 17 ori, adolescentul a luat 350 de euro din casa, 100 de lei si a fugit. In cele din urma s-a predat."Am crescut un sarpe. Cum a putut sa o omoare? Mi-a nenorocit dragostea mea. Astazi implineam 16 ani de casnicie, uite ce mi-a facut, nu-mi vine sa cred", a marturisit cu lacrimi in ochi sotul victimei.






Femeia l-a adoptat pe nepot cand sora ei a murit, iar tatal a parasit copilul.

Victima de 39 de ani muncea de doi ani in Italia ca sa trimita bani acasa, sa nu lipseasca nimic baiatului. S-a intors in decembrie, de sarbatori, sa stea cu ai ei.

Baiatul de 15 ani era dependent de calculator si internet, se izolase, nu avea prieteni, nu se mai ducea la scoala, avea 200 de absente. Mama adoptiva l-a certat si nu i-a mai platit abonamentul la Internet, atunci baiatul a facut scandal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu